Monday, March 2, 2015

Bercakap Dengan Jun - Hasrul Rizwan

Saya ingin bercerita tentang saya dan dia ditemani seekor anjing yang tidak berbaka. Dia datang tanpa saya bersedia. Sesiapa pun takkan bersedia melihat darah berlumuran di telapak tangan dan ianya hanyir sekali. Namun darah itu seketika menjadi nyaman dan menenangkan. Apa yang pernah saya lakukan demi dia kadang-kadang tidak masuk dek akal. Ianya akal saya. Tapi apa yang akan saya ceritakan tentang saya dan dia ini bukanlah tentang cinta. Karana cinta itu tidak berjirim sifatnya. Sudah tentu saya tidak mampu ceritakan sesuatu yang saya tidak nampak. Maka cerita ini pun sudah tentu bukan tentang cinta. Aneh, Kenapa anda masih mahu memegang buku nipis ini dan terkebil-kebil memahami apa yang saya cakapkan tanpa mahu membaca maksudnya yang tebal di dalam. Ayuh kawan, berbualah dengan saya.

RM20 (whatsapp 0199960461 untuk membeli)

No comments:

Post a Comment