Wednesday, June 17, 2015

Psiko - Ehsan El Bakri (DIHARAMKAN)

Pada Pesta Buku Antarabangsa 2015 yang lalu, Lejen Press mengumumkan buku ini sudah pun diharamkan. Berikutan itu, jualan Psiko sudah dihentikan dan baki-baki akhir buku sahaja dijual sehinggalah stok habis. Tiada lagi cetakan semula untuk novel ini.


Sinopsis:
Mengisahkan dua gadis dari dua dunia berbeza. Bella si gadis bertudung, selesa menyendiri bersama muzik punk yang sudah sebati lebih sedekad. Rebecca pula si gadis terbiar, memberontak dalam diam. Bersekedudukan dengan si atheist Ronnie iaitu teman lelakinya, Rebecca selesa mengotorkan dirinya sebagai bintang utama filem-filem porno Ronnie. 

Nasrul muncul secara tiba-tiba dalam hidup Bella, menjadikannya sebagai satu-satunya jejaka yang berjaya merobohkan egois Bella. Di sebalik karakter romantik dan lucu Nasrul, tersembunyi seribu satu rahsia gelap yang sukar dirungkaikan. 

Diganggu satu kelibat bertopeng, satu kelibat budak perempuan kecil, mereka menagih darah, isi tubuh, penderaan luar akal waras sesiapa sahaja yang memasuki ruang jerat mereka.

40 buah sahaja tinggal. Macam mana nak order??
whatsapp 0199960461. boleh juga like fanpej Villa Buku dan pm di sana.

untuk senarai buku: klik sini
like fanpej : klik sini
follow insta : klik sini
follow twitter : klik sini

No comments:

Post a Comment